Sajtóközlemény
A Jobcapital Kft. modern üzleti kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztési pályázata
2022/02/23
A Jobcapital Korlátolt Felelősségű Társaságnál a Széchenyi Terv Plusz program keretén belül infrastrukturális és ingatlanberuházás, hőszivattyús rendszer telepítése, eszközbeszerzés, nyelvi képzés, szakmai tanácsadás és információs technológia fejlesztés valósul meg. A fejlesztés európai uniós támogatásból és hazai központi költségvetési előirányzatból történik 144,2 millió forint feltételesen vissza nem térítendő támogatás formájában.
A fejlesztés célja a Jobcapital Kft. modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodásának elősegítése. A projekt a Széchenyi Terv Plusz program keretében valósul meg.
A 144 200 000 Forint európai uniós támogatás segítségével a vállalkozás 7621 Pécs, Rákóczi út 17. című megvalósítási helyén kerül sor a fejlesztésre. A pályázat keretében az alábbi tevékenységek valósulnak meg:
- ingatlan átalakítás
- eszközök beszerzése
- hőszivattyús rendszer telepítése
- képzés és tanácsadás szolgáltatások igénybevétele
- üzleti felhőszolgáltatás igénybevétele
A projekt várható befejezése: 2024. február 22.
Projektazonosító: GINOP_PLUSZ-1.2.3-21-2022-03428
További információ kérhető:
Papp Zoltán Péter, ügyvezető
GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00271- Hardver és Szoftver beszerzés a Jobcapital Kft-nél
A projekt alapadatai:
- Projekt azonosító: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00271
- Igényelt támogatás: 17 325 000 Ft
- Kedvezményes hitel összeg: 21 656 250 Ft
- Önerő: 4 331 250 Ft
- Támogatás mértéke: 40%
- Projekt költségvetése: 43 312 500 Ft
- Projekt tervezett befejezése: 2019.08.31.
A projekt bemutatása:
A Jobcapital Kft. 2014-ben alakult munkaerő toborzásra és kiválasztásra specializálódott vállalkozás, főtevékenységünk a 7820’08 TEÁOR számú munkaerőkölcsönzés, feladataink közé tartozik a teljes körű személyzeti szolgáltatás nyújtása partnereink számára, amely keretében munkaerő közvetítést-, kölcsönzést, előszűrést, toborzást és foglalkoztatási tanácsadást vállalunk. Ügyfeleink elsősorban az elektrotechnikai, nehézipari és szolgáltató iparból kerülnek ki, de egyéni kérések alapján bármely munkaterületen professzionális segítséget nyújtunk a munkáltatóknak a megfelelő személyzet összeállításában. Munkavállalók és álláskeresők számára is folyamatosan bővülő és naprakész állásajánlatokat kínálunk, nyújt, önéletrajz készítési tanácsadással és állásinterjúra való felkészítéssel is segítjük a sikeres munkába állás megvalósulását. A hazai partnerek mellett ausztriai, németországi és svájci kapcsolatokkal is rendelkezünk. A Magyarországon napjainkban jelentkező munkaerőpiaci kihívásnak elengedhetetlen része a folyamatos fejlődés. Hívatásunk, hogy megoldást nyújtsunk a munkaerőpiac igényeire, ezt tervezhető, kreatív, azonban egyszerű folyamatokkal célunk elérni.
Következésképpen úgy láttuk, hogy szükségünk van egy olyan ERP rendszerre, amellyel optimalizálni tudjuk a munkafolyamatainkat. Pályázati projektünk keretében a Hélix Vállalatirányítási Rendszer bevezetését kívánjuk megvalósítani, amelynek beszállítója a Rose Software Kft., emellett informatikai rendszerünket korszerűsítjük, amely folyamatot beszállítóként az InfoComplex Bt. támogatja.
Jelenleg vállalkozásunk 38 főt foglalkoztat, ebből várhatóan 15 fő irodai alkalmazott fogja használni a rendszert a mindennapi ügymenet során, amely segíti őket az adatfolyamatok egyszerűsítésében, a feladatkiosztásban, ellenőrzésben, munkájukat felgyorsítja, leegyszerűsíti, így vállalkozásunk hatékonyabban működik, ezáltal versenyképességünk javul, üzemi eredményünk növekszik.
A projekt keretében beszerezni és megvalósítani kívánt megoldásaink egyrészt a helyben telepített rendszermodulok: CRM, amely alkalmas szerződések tárolására, kampánymenedzsmentre, folyamat nyomonkövetésre; Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés: a programmal az adatrögzítések gyorsíthatóak és pontosíthatóak; Beszerzési, logisztikai terület: a modul biztosítja az árrés felügyeletét, ami stabilizáló hatással van a nyereségre; Pénzügyi, számviteli terület: segíti a tárgyi eszköz nyilvántartás követését, kezeli a szállítói és a vevői számlákat; Munkafolyamat-irányítási rendszer (workflow): lehetővé teszi, hogy a vállalat alkalmazottai átlátható módon, egyénektől függetlenül valósítsák meg az üzleti célokat; Elektronikus iratkezelés: kiválthatóak a papír alapú dokumentumok, digitalizálhatóak, rendszeren belül történik a dokumentumok iktatása, tárolása, mozgatása, stabil a reklamáció kezelése, problémamegoldás, az iratok életciklusa követhető; Tudásmenedzsment specializált megoldás: különböző csoportosítási lehetőségekkel feljegyzések vihetők fel. Emellett a rendszer mobil megoldáson keresztül is elérhetővé válik. A felhőalapú modulok: Kontrolling és döntéstámogatás; Táv-és csoportmunka támogatás; Szolgáltatásmenedzsment.
A projektben végrehajtott informatikai fejlesztés eredményeképpen beszerzésre kerül 4 db PC konfiguráció, 1 db szünetmentes tápegység, 1 db szerver, 6 db laptop, 2 db projektor és 1 db nyomtató. A fejlesztés nagymértékben javítja cégünk technológiai felkészültségét, versenyképességét és erőforrás-hatékonyságát.
A projekt megvalósulásának helyszíne:
7621 Pécs, Rákóczi út 17
A projekt megvalósulásában közreműködő szervezet:
Pénzügyminisztérium – Gazdaságfejlesztési Programok
Cím: 1139 Budapest, Váci út 83.
E-mail:
Telefon: +36 1 896 6666
Honlap: www.palyazat.gov.hu
A Jobcapital Kft. foglalkoztatásbővítése
- a kedvezményezett neve: Jobcapital Korlátolt Felelősségű Társaság
- a szerződött támogatás összege: 15 120 000 Forint
- a támogatás mértéke: 60%
- a projekt tartalmának bemutatása:
A projekt keretein belül 3 új munkatárs felvételét valósítjuk meg. Az új munkatársak a toborzás, kiválasztási folyamatot, CRM rendszerek kezelését segítik, feladataik közé tartozik még az ügyfél szerzés, kezelés, társaságunk szolgáltatásainak eladásösztönző tevékenységének, eszközeinek működtetése, értékesítés. Munkájukkal támogatják a beléptétetési, munkaügyi elszámolási folyamatok.
Lehetőség szerint angol és/vagy német nyelvismerettel rendelkeznek. Elkészítik a kimenő számlákat, a hozzájuk kapcsolódó teljesítés igazolásokat. Ezen felül ellenőrzik, illetve könyvelésre előkészítik a szükséges dokumentumokat, figyelemmel kísérik a cég likviditását partneri oldalról. Szükség szerint kapcsolatot tartanak a pénzügyi szakmai szervezetekkel, részt vesznek, illetve elkészítik az időszaki beszámolókat. A munkatársakat az alábbi munkakörökben foglalkoztatjuk:
- 1 fő project manager
- 2 fő bérszámfejtő
Munkatársaink modern irodai környezetben végezhetik feladataikat. Munkájukhoz minden szükséges technológiai eszköz rendelkezésre fog állni, hiszen beszerzésre kerülnek új laptopok, személyi számítógépek, mobiltelefonok, illetve különböző szoftverek (MS Office, CRM stb.) Pécs belvárosában, frekventált mindenki számára könnyen elérhető, megközelíthető helyen egy igényesen kialakított irodaházban valósítjuk meg projektünket.
Az új munkavállalók mindegyike a cég profiljához kapcsolódó valamennyi klasszikus tevékenységből származó pénzügyi feladatba betekintést nyer, majd azokat önállóan kivitelezni képes. Vevői és beszállítói oldalon is nyomon követi a tranzakciókat a megrendelésektől a teljesítések igazolásán keresztül a számlázásig ill. a kifizetések és a beérkező tételek monitorozásáig. Kapcsolatot tart a partnerek releváns munkakörben dolgozó munkatársaival. Továbbá a cég megbízóitól származó munkaerő-igények kielégítésében vállalnak szerepet.
E tevékenységeknek köszönhetően kollégáink naprakész és egyedülálló munkaerő-piaci tapasztalatra és tudásra tesznek szert.
- a projekt befejezési dátuma: 09.30.
- projekt azonosító száma: GINOP-5.3.12-19-2020-00110