Jobcapital
Szolgáltatások
Az e-kereskedelem világában a verseny sosem áll meg, és a vásárlói igények folyamatosan változnak. Tudjuk, hogy egy webshop sikeréhez nem csak a kiváló termékek és egy jól működő weboldal szükséges, hanem egy olyan ügyfélszolgálat is, amely minden vásárlói igényt képes kielégíteni. Az Ön webshopja számára kínált helpdesk szolgáltatásunkkal nemcsak a vásárlói elégedettséget növeljük, hanem a márka hűséget is erősítjük, így hozzájárulva a hosszú távú sikerhez.
Az ügyfelek valódi emberekkel szeretnének beszélni a fontos kérdésekről, ezért emberi tulajdonságokkal építjük a vállalkozásokat, amire a robotok nem képesek. Empátia, kíváncsiság, kreativitás, intuíció, képzelőerő. Ezek mind fontos készségek a kivételes ügyfélélményhez. Hiszünk az emberi interakciók erejében, ahol az automatizálás és a mesterséges intelligencia segít szakembereinknek, hogy gyorsabbak és relevánsabbak legyenek.
Ügyfelei igényeit és/vagy hibabejelentéseit hétköznapokon és szombaton, reggel 7:00-tól este 20:00-ig fogadjuk az alábbi három módon:
Kollégáink természetesen az Önök rendszeréhez és folyamataihoz alkalmazkodva a proritásokat is könnyedén kezelik. A prioritási jelöléseket tehát a feldolgozás során a kéréseknek megfellve figyelembe tudjuk venni.
A call center szolgáltatások kiszervezése a Jobcapitalhoz számos előnnyel jár:
Válassza a professzionális módját a webshopjának új szintre emeléséhez. A Jobcapitallal nem csak egy szolgáltatót, hanem egy megbízható partnert kap, aki minden lépésnél támogatja Önt és ügyfeleit.