Jobcapital
Szolgáltatások
A Jobcapital 2015 óta HR szolgáltatóként működik Magyarországon, Németországban és Ausztriában. Az évek alatt kiemelt sikerrel toboroztunk Call és Contact Center területekre, így a szolgáltatásunk további elemekkel bővítettük partnereink stabil működésének további támogatására.
Megbízóinkat a toborzás mellett a költséghatékony foglalkoztatásban, a szakmai supportunkban, valamint a legmagasabb minőségű irodaszolgáltatásunkban is ki tudjuk szolgálni.
A munkaerő-közvetítés szolgáltatás igénybevétele akkor ajánlott, amikor egy vállalkozásnak szakértői toborzási tevékenységre van szüksége, hogy betöltse nyitott pozícióit. A Jobcapital szakemberei pontosan értik a Call és Contact Center iparág specifikus követelményeit és trendjeit, ami lehetővé teszi számunkra, hogy hatékonyan azonosítsuk és megszólítsuk a megfelelő jelölteket.
A Call és Contact Centerek számára leginkább akkor ideális a munkaerő-közvetítés szolgáltatásának igénybevétele, amikor terjeszkednek vagy új piacokra lépnek, illetve amikor szezonális csúcsidőszakok előtt állnak, és gyorsan kell bővíteniük a munkaerő kapacitásukat. Ebben az esetben a közvetítő szolgáltatások kulcsfontosságúak lehetnek az operátori kapacitás fenntartása és a folyamatos ügyfélszolgálati színvonal biztosítása érdekében.
A szolgáltatás gyorsabb és hatékonyabb toborzási folyamatot tesz lehetővé, köszönhetően a kiterjedt adatbázisoknak, széles kapcsolatrendszernek, valamint a dedikált toborzók iparági ismereteinek is. Ez különösen fontos olyan időszakokban, amikor a vállalatoknak sürgősen szükségük van új munkaerőre, hogy megfeleljenek a megnövekedett ügyféligényeknek vagy a munkaerőhiány miatt keletkezett űröket betöltsék.
Az általunk foglalkoztatott munkatársak kapacitásának segítségével a call és contact centerek gyorsan tudnak reagálni a fokozott igényekre, anélkül, hogy hosszú távú elkötelezettséget kellene vállalniuk új munkaerő felvétele kapcsán, és saját dolgozói létszámuk bővítése nélkül növelhetik kapacitásukat.
Szolgáltatásunk során a munkavállalóinkat magyarországi bejelentéssel foglalkoztatjuk, ami
Szakmai támogatás
Partnereink részére, akik a toborzás mellett a foglalkoztatásban is együttműködnek velünk, azoknak további szakmai támogatásokat tudunk nyújtani.
Szakértő kollégánk a munkavégzés megkezdése előtti tréninghez vagy akár a munkavégzéshez is, különböző segédanyagokkal tudja segíteni a gyorsabb betanulást és felkészülést.
– A szektorhoz tartozó speciális szókincs
– Az adott országra vonatkozó kulturális felkészítés
– Kommunikációs alapok segédanyag
– Chat és email kommunikációt segítő sablonok
Munkatársak folyamatos monitorozása kiemelten fontos feladat. Amennyiben világossá válik, hogy valamely területen érdemes lenne fejlesztéseket végezni valakinél, akkor kollégáink különböző fejlesztési módszerekkel tudnak segíteni.
– Nyelvi tréning
– Kommunikációs tréning
– Rendszerhasználati oktatás
– …
A konfliktusok hatékony kezelése kulcsfontosságú a sikeres ügyfélkapcsolatok és a harmonikus munkakörnyezet fenntartásához. Szolgáltatásaink segítenek munkatársainknak és vezetőinknek a reklamációk kezelésében, a különböző technikák elsajátításában és alkalmazásában, valamint a konfliktusok gyors és hatékony megoldásában.
Tapasztalt szakmai csapatunk kész támogatni partnereinket azokban az esetekben is, amikor nem áll a rendelkezésükre Team Leader szintű kolléga, vagy a bővüléshez kell igazítani a vezetői támogatásokat. Többek között segít, pl.:
Partnereink bővülésekor gyorsan és hatékonyan tudunk támogatást nyújtani az irodai kapacitás bővítésére is. A Jobcapital saját tulajdonú irodaháza helyet tud biztosítani többféle konstrukcióban is.
Irodaházunk jellemzői:
Call és Contact Centerek számára az egyszerű feladatoktól a komplex megoldásokig nyújtunk HR megoldásokat. Ezzel támogatjuk a költséghatékony, stabil növekedést partnereinknél.
Vegye fel velünk a kapcsolatot és mérjük fel közösen, hogy milyen HR kapacitásra van szükség a Call és Contact Centerében.